משתלם להשאר מעודכנים
מצטרפים למועדון הלקוחות של טכנובר
ונהנים ממגוון הטבות בלעדיות
לייעוץ ובירורים בנוגע למוצרים, למועדי אספקה ובכל עניין אחר, ניתן לפנות אלינו במייל [email protected] או באמצעות טופס יצירת הקשר באתר או בטלפון מס': 03-9632333.
בהחלט ניתן להגיע ולרכוש בסניפים שלנו, אבל חשוב לשים לב:
הפקת הצעות מחיר/מכירה בסניפי טכנובר מותנות בסכום מינימום בסך 500 שקלים, לתשלום בכרטיס אשראי או במזומן בלבד
|
הרכישה באתר דורשת הרשמה. בקנייה הראשונה, במעמד מילוי הפרטים בקופה, יש לבחור באפשרות יצירת חשבון ולמלא מספר פרטים אישיים בסיסיים, כמו שם, כתובת למשלוח, דואר אלקטרוני, מספר טלפון וכו'. אנו ממליצים להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים כדי שההזמנה תבוצע במהירות וללא תקלות. ההרשמה לאתר גם מאפשרת לנו להיות איתך בקשר במידת הצורך ויש לה מספר יתרונות בולטים:
אם כבר נרשמת לאתר בעבר - הכניסה תתבצע בקלות באמצעות הקלדת כתובת המייל והסיסמה שהזנתם במעמד ההרשמה. למעבר לדף כניסה לחשבון יש ללחוץ כאן (העמוד יפתח בחלונית נפרדת).
כדי לעדכן סיסמה ופרטים אישיים יש ללחוץ על כניסה לחשבון > פרטי חשבון > שינוי סיסמה. יש להזין את הסיסמה החדשה בשדה המתאים וללחוץ על עדכון.
במקרה שהסיסמה נשכחה, יש ללחוץ על שכחתי סיסמה בדף הכניסה לחשבון. בשדה הייעודי יש להזין את כתובת המייל שאיתה נרשמת לאתר – לשם תשלח הסיסמה החדשה. למעבר לדף כניסה לחשבון יש ללחוץ כאן (העמוד יפתח בחלונית נפרדת)
הוספה מהירה של מוצר אחד – לחיצה עם העכבר על הכפתור הוספה לעגלה מעמוד הקטגוריה:
לחיצה על התמונה או על שם המוצר תעביר אותך לעמוד המוצר. כאן ניתן לבחור את הכמות המועדפת (1) ולאחר מכן ללחוץ על כפתור הוספה לעגלה (2):
ממש כמו בסופר-מרקט, עגלת הקניות מכילה את כל המוצרים שרצית לקנות עד ההגעה לתשלום בקופה. לצפייה בעגלת הקניות שלך יש ללחוץ כאן (העמוד יפתח בחלונית נפרדת).
כל עוד לא הוספת מוצרים לעגלה, יופיע כיתוב המציין שהעגלה ריקה.
בסיום, ניתן ללחוץ על כפתור המשך לקופה, לשלם ולסיים את הקנייה.
ניתן לבחור את שיטת המשלוח – שירות משלוחים או איסוף עצמי. שירות המשלוחים יגיע ליעד שצוין על גבי ההזמנה והמסירה תתואם מראש. באפשרות איסוף עצמי ניתן לבחור את הסניף המועדף לאיסוף מתוך רשימת הסניפים. כאשר החבילה תהיה מוכנה לאיסוף, ישלח על כך עדכון למייל שלך.
לאחר השלמת ההזמנה, תוצג הודעה המאשרת את ביצוע ההזמנה בצירוף מספר ההזמנה שלך. אישור ההזמנה יישלח אוטומטית גם למייל שלך, עד 48 שעות מביצוע ההזמנה.
אם בתוך 48 שעות מביצוע ההזמנה לא התקבל אישור הזמנה למייל, יש לפנות אל שירות הלקוחות של טכנובר בכתובת [email protected] או באמצעות
טופס יצירת הקשר באתר או בטלפון מס': 03-9632333.
אם מסיבה כלשהי ההזמנה שלך לא הושלמה באופן תקין – צוות שירות הלקוחות שלנו יצור איתך קשר לטיפול בנושא בהקדם האפשרי.
יש לשים לב: ביצוע העסקה מחייב את טכנובר רק אם נשלחה חשבונית דיגיטלית לכתובת הדואר האלקטרוני שציינת בפרטי ההזמנה.
לאחר ביצוע ההזמנה באתר, ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע מתוך החשבון שפתחת כשנרשמת לאתר/כשביצעת את ההזמנה. מתוך החשבון, תחת הקטגוריה ההזמנות שלי, ניתן לראות את ההזמנות שבוצעו והסטטוס שלהן.
רשימת המועדפים מכילה את כל המוצרים שעניינו אותך ושתכננת לעיין בהם שוב בהמשך. הוספת מוצר לרשימת המועדפים יכולה להתבצע בשתי דרכים:
לצפייה ברשימת המועדפים שלך יש ללחוץ כאן (העמוד יפתח בחלונית נפרדת)
ניתן לערוך השוואה בין 2 מוצרים לפחות. ניתן לצרף מוצרים להשוואה בשתי דרכים:
לצפייה בהשוואת המוצרים שלך יש ללחוץ כאן (העמוד יפתח בחלונית נפרדת)
בסיום ביצוע ההזמנה נציג מטעמינו יצור איתך קשר טלפוני להשלמת העסקה וגביית התשלום. ההזמנה לא תושלם ולא תקלט במערכת טכנובר ללא אישור סופי של הנציג את ביצוע העסקה וכמובן ללא אישור מחברת האשראי.
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס.
ניתן לבצע רכישה בסכום של עד 1,000 ש"ח בתשלום אחד.
מעל 1,000 ש"ח – יתאפשרו עד 3 תשלומים בקרדיט בלבד.
לא, התשלום מתבצע בכרטיס אשראי בלבד.
כל המידע והפרטים שמסרת כשנרשמת לאתר או כשביצעת בו הזמנה נשארים חסויים, סודיים ומאובטחים על ידי אמצעי הגנה והצפנה מסוג (SSL- Secure Socket Layer). SSL הוא פרוטוקול סטנדרטי בסיסי למסירת מידע מקוון בתחום הסחר האלקטרוני בישראל ובארה"ב. פרוטוקול SSL נועד לאבטח את המידע המוצפן המועבר מהמחשב של המשתמש בזמן ביצוע הרכישה לשרתי טכנובר.
מדובר בהוראת חובה מטעם חברות האשראי, המהווה תנאי לסליקה באינטרנט. הקלדת הספרות שעל גב הכרטיס מאפשרת לנו לוודא שהרוכש הוא בעל כרטיס האשראי.
פרטי כרטיסי האשראי לא נשמרים במערכת האתר. אנו משתמשים במערך סליקה המופעל ע"י חברת סליקה מאושרת ומאובטחת (PCI Compliant) במטרה להבטיח קנייה בטוחה ככל האפשר.
ניתן לקבל את ההזמנות באמצעות שירות משלוחים. בהזמנות עד 1,000 ₪ השירות כרוך בעלות נוספת – למדיניות המשלוחים יש ללחוץ כאן (העמוד יפתח בחלונית נפרדת)
הזמנות שהתקבלו עד השעה 12:00 יסופקו באותו יום קלנדרי (בכפוף לאישור עסקה מחברת האשראי). הזמנות שהתקבלו לאחר השעה 12:00 יסופקו ביום העסקים העוקב (בכפוף לאישור עסקה מחברת האשראי).
לא ניתן לבצע הזמנות בימים שישי ושבת ולכן הזמנות שיתקבלו החל מיום חמישי ב-17:00 ועד מוצ"ש בלילה יסופקו עד יום שני.
המשלוח יגיע לסניף ביום העסקים הבא. נציג מטעמנו ייצור איתך קשר ביום הגעת ההזמנה לסניף ויתאם מועד איסוף בשעות הפעילות של הסניף. ההזמנה תשמר עבורך בסניף למשך 10 ימים מיום ההזמנה.
בשלב זה אנו לא שולחים פריטים לחו"ל או מחוץ לשטחי ישראל. אם היעד למשלוח נמצא באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, אנו ניצור איתך קשר לתיאום מקום מסירה חלופי.
ניתן לבטל הזמנה שבוצעה באתר בתוך שעה מרגע ההזמנה, בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30 בטלפון 03-9632333.
לבירור מצב הזיכוי ניתן לפנות לשירות הלקוחות של טכנובר במייל [email protected] או באמצעות טופס יצירת הקשר באתר או בטלפון מס': 03-9632333.
לאחר ביצוע ההזמנה עלול להתגלות חוסר במלאי, מסיבות שאינן נתונות בשליטתנו. במקרה כזה, נציגי שירות הלקוחות שלנו יצרו איתך קשר לעדכון בהקדם – לרוב מדובר בימים בודדים עד לחידוש המלאי ואז ניתן לבחור האם להמתין, או לבטל את ההזמנה ללא עלות דמי ביטול.
כל עוד ההזמנה לא נשלחה, נשמח לסייע לך בשינוי היעד או בשינוי שיטת המשלוח. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30 בטלפון מס': 03-9632333.
לצפייה בשעות פעילות הסניפים במהלך החגים יש להקליק על הקישור (יפתח בחלון נפרד). לתשומת לבך: בחול המועד תתאפשר קבלת קהל לאיסוף סחורה בלבד. על מנת למנוע עוגמת נפש, אנו ממליצים להגיע רק לאחר קבלת אישור טלפוני על כך שהסחורה זמינה לאיסוף. לבירורים יש ליצור קשר עם הסניף הרלוונטי (יפתח בחלון נפרד).